Tuesday, September 04, 2007

i'm the hopping water bunny... feel my wrath!

post-urile de pana acum au avut un scop foarte clar. dar din cauza haosului instalat in capul meu acum 5 minute, din motive care imi sunt si probabil imi vor ramane necunoscute, acest post va fi diferit.

in capul meu (retineti, dominat de haos) arata ca o lista de replici-concluzie la posturile anterioare, idei care mi-au venit pur si simplu in cap, pareri despre diversi si diverse. multe idei simultan. sper sa le tin minte suficient de mult ca sa apuc sa le scriu. daca nu au logica, stati calmi : nici eu nu am azi.


daca ar fi sa vorbesc usor metaforic, eu sunt larry flynt, tu esti jerry falwell. pe mine ma iubeste lumea pentru ceea ce sunt, pe tine pentru ceea ce pretinzi ca esti, pentru ceea ce sustii ca reprezinti. but remember this : jerry falwell is dead. long live larry flynt. go figure...

tu nu iti dai seama ca scrii despre acelasi subiect de mai mult de un an? get over it. go date. do something. or at least write about someone else.

daca metaforele sunt mai multe decat cuvintele cu sens propriu, ai o problema. you live in a fantasy world. fantasy ... world...!

nu ai nici un viitor. crede-ma. esti exact opusul anagajatului ideal. and you're not even funny.

da, iar se schimba bordurile. nu stiu de ce. nu stiu de ce nimeni nu se intreaba de ce. obisnuinta? yeah...that can't go wrong.

poate iti pierd bagajul. de tot. atunci va trebui chiar sa iti CUMPERI haine. stiu, e tragic.

la 40 de ani, e timpul sa renunti la expirat si b52. sau sa renunti la diverse "atingeri intamplatoare". sau la ambele. sau te pocnesc. and i have boots AND heavy rings...

i told you if you stop calling i'll stop calling.

cine te-a invatat sa faci un cocktail?! mai ales in 4 minute?! ca sa citez din donald trump "YOU'RE FIRED!" :| nu, coada de la bar nu mi se pare un loc potrivit pentru socializare cu toti ratatii care sambata seara isi dau cu cel mai bun gel si ies sa se faca de ras in public. du-te naibii, ma scarbesti groaznic. "daca iti dau 5 mii, pleci?"

de azi nu mai dau tigari decat aurolacilor. da, de frica. ce, nu mai cunosti pe nimeni in expirat? imi vine greu sa cred... sigur gasesti o fana beata. ele, prostia si universul sunt infinite, nu?

yes, you're dirty and rugged and wild :P

de ce nu exista transport in comun noaptea? macar din jumate in jumate de ora....

de ce e atat de bun popcorn-ul de la multiplex? ce ii fac?




promit sa aberez ordonat data viitoare.





P.S. : daca nu intelegeti titlul : obisnuiesc sa topai in apa. easier than walking when you don't want to swim.




Powered by ScribeFire.

2 comments:

Newer Post Older Post Home