Saturday, September 29, 2007

"bai, nu prea mai e"

...citat din vlad bica, legat de tigari/vodka/etc :)

aparent acesta este motto-ul celor de la cool cat. ca o coincidenta, citisem in ultimele zile cateva review-uri legate de acest loc, foarte putine favorabile.

sa vedem experientele mele legate de acest bar.

acum un an (poate chiar putin mai mult) am fost la o petrecere data de un prieten, in camera mare de la etaj. pe la 2 noaptea, incep sa se auda batai in geam, pana cand o ranga/mop reuseste sa sparga geamul si sa ne acopere cu cioburi. nu am inteles daca erau vecinii de langa sau daca cineva se urcase pe acoperis, dar m-au lasat rece reactiile inexistente ale chelneritei si patronului. in cazul de fata cred ca este totusi necesar sa iti ceri scuze fata de clienti, sa te asiguri ca nimeni nu e ranit si chiar sa chemi politia. dar nu s-a intamplat nimic de acest gen.

bun. sa trecem peste.

anul asta am fost cu un grup mai mare (vreo 10-12 oameni) in una din camerele mai mici de la etaj. in primul rand, cand optezi pentru bean bag chairs in loc de scaune normale, trebuie sa te asiguri ca ai destule, si eventual ca starea lor este tot timpul acceptabila. nu imi plac aceste inventii. poate ar fi ok sa am unul in camera, pe care sa stau eu singura cand citesc o carte sau cand ma uit la tv. dar nu mi se pare confortabil sa il impart cu inca o persoana, sa ma tot aplec in stanga si in dreapta ca sa mai iau o gura de bere, ca sa scrumez sau ca sa port o conversatie cu cineva, pentru ca centrul de greutate se schimba si nici persoana de langa mine nu poate sa fie tot timpul cu ochii in patru ca s-ar putea eu sa ma misc un milimetru. in concluzie, nu sunt o optiune buna pentru un local, daca nu indeplinesc conditiile de mai sus.

in al doilea rand, chelneritele ar putea sa fie un pic mai amabile. mi se pare nepoliticos sa ceri banii pe loc doar cand ai tu chef. daca ar fi politica barului, ok,nu as avea nimic de comentat.

in al treilea rand, nu poti sa imi spui sa nu inchid usa unei camere atunci cand usa aceea exista. poate ma deranjeaza muzica, poate nu vreau sa urlu sau sa se urle la mine ca se ne auzim, poate nu vreau sa aud discutiile urlate ale celorlalti. scoate usa daca tot nu este folosita.

seara trecuta am trecut din nou prin cool cat si am stat afara pentru ca era destul de placuta vremea. problema de ieri a vizat meniul si stocul barului. mentionez ca era o seara de vineri, si era cam 11 - 11 juamte. si am aflat ca barul nu avea :

- apa plata
- un tip de frappe (poate chiar mai multe)
- gin (l-am luat eu pe ultimul)
- bloody mary (adica nu mai aveau vodka)
- martini
- cocktailul cool cat (!!!)
- ice tea
- inca vreo 4 bauturi, am uitat sincer care erau

nu am intrebat ce beri mai aveau pentru ca nimeni nu avea aseara chef de bere. dar totusi, cand vezi ca lumea se axeaza pe cocktailuri care implica gin, vodka si martini, poti sa te duci pana la un magazin sa iei o sticla (stim ca era unul foarte aproape cand am intrebat daca aveau tigari si ne-au zis de unde sa luam). poate nu e o practica obisnuita, dar e de preferat decat sa anunti senin clientii ca "nu prea mai e".in cele mai multe cazuri, ei sevor ridica de la masa.

la o masa care era mai departe de usa, niste baieti asteptau, aparent de mult timp, un meniu. sunt cam 6 mese afara, nu 30, poti sa le acorzi tuturor un minim de atentie. pur si simplu au inceput sa strige dupa chelnerita (bine, la un moment dat au inceput sa o injure, dar nu a auzit) care nu a binevoit sa ii ia in seama. unul dintre clienti a trebuit sa se duca pana in bar si sa ceara un meniu, si i s-a spus sa astepte la masa.

o alta problema este timpul in care se aduc bauturile, care variaza intre 15 si 30 de minute. un santal de portocale trebuie turnat din cutie. nu trebuie sa culegi portocalele din grecia si sa le storci cu manuta ta.


cam atat despre cool cat. am mai fost de vreo doua ori si serile au decurs decent, asa ca daca aveti noroc, e posibil sa va simtiti aproape bine. sau nu.



Powered by ScribeFire.

3 comments:

si inca o chestie care nu mi se pare prea ok este faptul ca au o singura toaleta si pentru clienti si pentru staff.dar imi plac tablourile de sus:D

"bai... nu prea mai e" :)))) asta e vlad

Da, chiar Vlad :D

Post a Comment

Newer Post Older Post Home