Thursday, September 06, 2007

the seven chronicles


mi se pare logic sa existe o categorie dedicata lui seven.

pentru necunoscatori, seven e norvegianul meu negru de padure, cu coada de veverita. un motan, cu alte cuvinte. si-a primit numele dupa un episod din seinfeld, numit chiar "the seven". de asemenea, serialul si episodul-pilot au purtat o vreme numele de "the seinfeld chronicles".

este al doilea pisoi numit seven, primul parasindu-ma la doar 5 luni dupa ce l-am primit. dupa ce am vizitat spitalul veterinar, tind sa cred ca "emergency vets" de la animal planet e o emisiune facuta digital.

dar sa trecem peste asta.

seven reuseste in fiecare zi sa imi demonstreze ca este mult mai inteligent decat mine, si in general decat specia umana.

cand eram, mica, parintii reuseau intotdeauna sa-mi dea toate siropurile si pastilele de care (zic ei) aveam nevoie. nu puteam sa ascund pastila sub limba. nu puteam sa o scuip in maneca in timp ce ma prefaceam ca tusesc.

si acum sa trecem la seven. trebuie sa ia un antibiotic. adica, trebuie sa ii dau un antibiotic. ati incercat vreodata sa convingeti un pisoi sa ia o pastila? trei oameni am incercat o jumatate de ora sa ii deschidem botul, dotat cu doua siruri de colti. nu dinti, dintisori, coltisori. nu nu. colti. evident replicile alor mei (de profesie medici) incepeau sa devina aberante: "nici cu TINE nu ne chinuiam asa", "tu erai mult mai cuminte decat seven", "pana si baba aia operata ieri statea sa i se puna perfuzie".

bun. de la capat. seven este un animalut. face parte din cea mai recent domesticita rasa de feline. nu vrea sa ia pastile. nu ii place gustul. abia dupa ore de chin, am reusit sa ii bagam pastila pe gat. sunt sigura ca nici pana acum nu a inteles bneficiile antibioticelor si ce miracol reprezinta ele pentru lumea medicala.

sampanie, pocnitori, felicitari, cadouri. pisoiul a fost mangaiat de parca ne cantase o arie.





bineinteles, pastiluta rosie se afla azi pe covor, langa cosul lui. pisoi cretin. awww but he's so cute....









Powered by ScribeFire.

0 comments:

Newer Post Older Post Home