Monday, June 01, 2009

Chestiuni de posibil interes general. Sau nu.

Ma roade o chestie din Sex and the City.

In primul rand, nu o suport pe Carrie Bradshaw. Dintre cele patru personaje principale, mi se pare cea mai falsa, dezorientata, imatura, nerealizata si derealizata.

Bun. S-au comentat ani intregi outfit-urile personajului, adjectivele variind de la "abominabil" la "avant-garde". Cu putine exceptii (in general cateva rochii), nu imi place cum e imbracat personajul. Si ajungem la micamea problema. Intr-un episod, Carrie ii prezinta noului ei prieten o noua lume - lumea Prada, unde primesti sampanie la intrare si ai un personal shop assistant (desi aia cred ca au un alt nume al postului si mai multe responsabilitati, nu sunt ca tembelele care te intreaba daca te pot ajuta cu ceva si pleaca). Carrie isi alege o rochie superba pentru o premiera. Ajunsa pe covorul rosu, ce observ eu - i se vede banda de la sutien, rochia fiind cu spatele gol (o mare parte a spatelui).

M-am gandit ca fie e o scapare, fie e o ironie a scenaristilor care vor sa sublinieze ca de fapt aceasta Carrie nu e atat de fashion-savvy pe cat se crede, e doar o femeie la 30 si ceva de ani care scrie un editorial despre sex si are sute de perechi de pantofi pe care ii asorteaza unepri prost, uneori bine la combinatii extravagante de haine. Dar nu, din pacate asta e doar parerea mea - uitandu-ma mai atent si la alte episoade, am observat ca lui Carrie i se vad foarte des parti ale sutienelor.

Nu stiu ce sa zic. Nu stiu cat e de acceptabil sa transformi o "jurnalista" new-yorkeza in fashion icon si lasi acest detaliu sa-ti scape. Adica eu ma chinui sa evit aparitii de acest gen, si personajul Carrie Bradshaw e imbracat asa in mod special? O ajunga si la noi chestia asta (nu de alta, dar la noi un trend devine mainstrean la cativa ani dupa ce e uitat in capitalele modei)?

Si - cel mai important - se vor vine in curand bluze cu spatele gol si cu bande si bretele atasate, ca sa para ca porti sutien?

Nu mai inteleg nimic.

Bine, problema e total irelevanta si neinteresanta, dar ma ajuta sa nu ma gandesc la alte probleme. Oricum, daca aveti pareri despre chestia asta, le astept cu nerabdare.

2 comments:

bai kus.
deci, ca sa te lamuresc,
carrie bradshaw nu are TATE.
sutienul la vedere e pus special in acele momente in care spectatorul ar putea sa se intrebe "ba, da carrie asta n-are tate?" si sa-i puna in dezbatere natura sexului.
deci din nou, sutienul la vedere este o strategie gandita de producatorii serialului pentru a sublinia faptul ca jurnalista fashion-icon este, in fapt, o FEMEIE si nu un baietel de 17 ani, cum ai crede la prima vedere, cu sutien sau fara.
te pup, te iubesc, mi-e dor de tine.
toate fabuloase,
medz

da, uite la asta nu m-am gandit :))

Post a Comment

Newer Post Older Post Home