Thursday, March 20, 2008

my bruises are just make-up, but these scars are real!

nemultumirile mele legate de ascensiunea fenomenului emo iau amploare.

de exemplu, cautarea "emo cu bani putin" nu poate decat sa-mi intareasca opinia ca acest trend nu e decat atat: o moda trecatoare, extrem de superficiala (=pune accent pe aspectu' exterior, gen).

ce-ar fi sa acceptati lucrul asta si sa nu mai incercati sa convingeti lumea ca suferinta voastra legata de ... caderea netului, sa zicem, poate duce la sinucidere sau macar o mutilare-doua acolo...?

ce-ar fi?!



hai sa va dau o palma de-ajutor: http://emo-kids.ro - aici gasiti tot ce doresc inimioarele voastre ranite de realitate si respingere.

4 comments:

Geeeeez...mă mănâncă vena să mă iau puţin de ei şi de comunitatea lui peşte :))
Ah, ah, ah, ce subiect :))

mai demult vroiam si eu sa intru pe forumul lor, poate ii mai trezeam putin... dar dupa ce am vazut cum se comporta cu criticii am renuntat la scopul meu nobil :P

A, nuuuu...exclus. Scriu de la mine şi îi aştept, să văd cum se comportă :)

sneaky sneaky =))

Post a Comment

Newer Post Older Post Home