Wednesday, March 19, 2008

cine, cum, unde

in caz ca cei ... 5? cititori ai blogului meu se intreaba de ce scriu atat de rar (mai ales in ultima vreme), le voi explica acum.

eu nu public stiri. eu imi mai dau cu parerea. si nu am de gand sa stau ore in sir sa pun linkuri tuturor celor care au scris un rand sau o pagina despre, sa zicem, costel busuioc. poate m-a impresionat povestea omului si vreau sa scriu despre el.

si aici incepe o munca de cercetare demna de o lucrare de doctorat.

nu mai pot sa scriu despre costel daca nu-i bolduiesc numele (ce dracu', daca tot optimizam, sa optimizam ca lumea!), daca nu pun link celui care a scris primul ca a castigat costel, daca nu scriu cine a folosit primul poza pe care o pun eu cu costel (folosit, nu facut)....

si uite asa nu mai scriu eu despre costel, borduri, basescu, jurnalisti etc.

nu am timp si nici rabdare sa caut persoanele care au scris despre un subiect pe care vreau sa-l abordez. e totusi vorba de bloguri, nu de tratate de medicina, si sunt totusi pareri personale lipsite de caracterul de adevar general.

e trist. solutia ar fi probabil sa nu imi pese.





pana atunci... optimizati, optimizati, optimizati!





6 comments:

Cine scrie primul despre Costel il patenteaza. Nici macar Costel nu-si mai poate spune numele, trebuie sa ceara voie de la primul blogger care a scris despre el.

C***** B******. totusi.

i still read you. i've been waiting for this post :D

yey :D

si uite si al treilea cititor :D

si tot nu stiu cine esti :)

Post a Comment

Newer Post Older Post Home