Tuesday, July 10, 2007

just to clear things up...

pentru ca tot am terminat cu bacul, vroiam foarte mult sa scriu pe blog. din pacate, nu va fi un post funny asa cum mi-am dorit. ci unul usor bitter, in genul celor cu care cred ca v-am obisnuit deja.

doar pentru ca un grup de oameni impartasesc o idee, o opinie sau o conceptie nu inseamna ca o persoana din grup le manipuleaza pe celelalte. spun asta pentru ca mi se pare stupid sa mi se spuna, in repetate randuri, ca sunt manipulata de ilinca.

da, am scris ilinca. nu ma intereseaza ca vi se pare nepotrivit sa ii spun pe numele mic fostei mele directoare. nu ma intereseaza ca vi se parea nepotrivit sa ii spun asa chiar si atunci cand imi era directoare.

next order of business. va deranjeaza atat de mult ca si-a pus aer conditionat in birou? in acel birou foarte mic, unde bate soarele cateva ore bune din zi, si in care iarna este foarte frig, avand un perete exterior, lucreaza oameni chiar peste 12 ore pe zi. daca mai ai putin si lesini din cauza caniculei sau daca iti tremura mainile de frig, e posibil sa nu mai gandesti limpede. prefer sa imi fie cald cateva ore cat stau in liceu si directoarea sa-si poata indeplini bine sarcinile. pentru ca daca ea lucreaza bine, noi suntem (am fost) beneficiarii.

pentru voi face asta, nu stiu daca va dati seama. indiferent de parerea voastra despre ea.

nu o voi pune pe un piedestal, pentru ca este totusi o fiinta umana. care si-a luat slujba de profesoara, de mama (pentru sute de elevi. da, adica tot voi. surpriza.), de director administrativ, de supraveghetor, ca sa nu mai pun la socoteala cat se chinuie sa ne implice in diverse proiecte, cluburi, cercuri.

mi se pare totusi de admirat ca inca vine la scoala (cand voi sunteti in vacanta) ca sa le rezolve si fostilor elevi diverse probleme.

uitati-va in oglinda, intrebati-va si raspundeti-va singuri, sincer, daca voi ati face asa ceva. daca v-ati implica atat de mult intr-o simpla slujba.

e foarte usor sa critici din afara, sa ai numai pretentii si nici o responsabilitate.

ilinca face parte dintr-un grup (din pacate restrans,si care se restrange in fiecare an) de profesori care te vad nu numai ca pe un elev, ci ca pe un om. nu e pacat sa critici un om care iti vrea binele in ciuda faptului ca tu il desconsideri din diverse motive, dintre care unele false?

si profesorii se barfesc intre ei, nu numai noi facem asta. ganditi-va cate lucruri false s-au spus despre voi, si acum ganditi-va ca si despre ilinca circula tot felul de zvonuri nefondate.

incercati macar sa treceti prin propria voastra prisma ce auziti, si ganditi inainte sa judecati.


stiu ca e greu sa ganditi singuri. abilitatea asta se poate forma si prin educatie. nu are nici o legatura cu varsta, asa cum mi-am dat seama de prea multe ori.


Powered by ScribeFire.

7 comments:

gandeste-te si la cat de mult ne-au barfit unii profesori:D

din pacate kus cei care iti citesc blogul sunt numai cei care incearac macar sa gandeasca [asta nu ma include si pe mine neaparat] as ca te adresezi unor persoane carora nu e nevoie sa le reamintesti asemenea lucruri insa consider ca faci un lucru bun prin blogurile tale si ca intotdeauna spui lucrurilor pe fata. and i do agree with you most of the times, maybe all the time, and i really hope it's not in vain what you do here.
anyway felicitari pt bac.

pt oteiutza - eh... lasa ca nici noi nu am stat degeaba

pt foehn - din pacate se mai infiltreaza si mici spioni :P thank you for reading :)

uhm pai atunci cred ca nu mai e din pacate iar blogul tau isi atinge scopul, mai ales daca isi face efectul asupra lor.
[it sounds so weird]

spioni? eu zic ca ne citeste capul retelei!

ahh..duminica cand m-am intors din tabara nu aveai nicun post nous i am fost trista..si acum, cand am deschis..panana :D
hooray ca si-a pus aparat de aer conditionat, pentru ca nu stiu om care sa nu fi suferit cand intra in biroul ei de cald si fum. nu mai vorbesc de ea, care sta acolo atatea ore pe zi. asa ca nu si-a facut doar siesi un bine, ci si noua, elevi intratori in cabinetul ei.
aa, si ii dau dreptate lui foehn. deja cine iti citeste blogul gandeste asemanator in multe privinte si cine nu, oricum nu va gandi altefl. cruda realitate a ignorantei

i have readers :D *pats readers* *gives readers cookies*

Post a Comment

Newer Post Older Post Home