Saturday, July 21, 2007

do you want to go to the seaside?......

....i'm not trying to say that everybody wants to go...

despre trenuri nu mai scriu, ai scris tu destul. ca sa citez un clasic in viata, de ce mai vorbim? probabil pentru ca nu ne putem abtine :)

mare am zis, da? bun. apa foarte rece, nisip foarte fierbinte.

la varsta noastra incepem sa maraim daca nu avem remi sau macar niste carti de joc. ne-am plans ca in expirat era muzica prea tare. pe mine nu m-a deranjat cantitatea aberanta de apa din orice bautura alcoolica. mai lipseau salul de pe umeri si bratarile de scoici (cutiile de bijuterii cu scoici - optionale).

nu suport insectele, ele aparent ma plac.

vreau sa stau pe plaja cu laptopu, macar asa am putea sa jucam solitaire si nu ne-am mai plange ca nu avem nici macar table sau sah.

nu stiu daca imbatranesc prematur sau v-ati tampit voi. nu stiu daca sunt eu prea relaxata sau voi prea teribilisti.


in concluzie : the kooks - seaside. va roooog? :)


P.S.: am intrat chiar si la facultate. foarte cul.



Powered by ScribeFire.

1 comments:

stoopid seaside stoopid!stii ca noi daramam mese:P si ca ne filmeaza lumea cand cadem de 10,20 ori in nisip.

Post a Comment

Newer Post Older Post Home