Wednesday, March 31, 2010

Inventar

Sunt extraordinar de dezordonata. Insa de cand am suficiente dulapuri pentru toate hainele mele, am rezolvat problema cu hainele aruncate pe scaun.
Toate cosmeticele stau aranjate ca in raft, ca si toate produsele de par. Pana aici e bine.

Ultimele doua probleme de rezolvat sunt canile de cafea si sticlutele de Olynth. In acest moment am 5 cani de cafea in camera si 6 sticlute de Olynth. O singura cana are cafea in ea, o singura sticluta de Olynth e pe jumatate plina. Nu farfurii, nu pahare, nu furculite, nu castronase, nu - doar cani de cafea. Fiecare cana are in ea cate o lingurita. Dintr-un motiv greu de inteles, nu pot sa beau cafeaua daca nu are o lingurita in ea. Normal ca e mai incomod decat daca as bea-o fara lingurita, dar nu pot sa o savurez cum trebuie in absenta linguritei. Deci corect ar fi sa spun ca am 5 cani si 5 lingurite.

O sa incerc sa ma educ singura in privinta canilor - voi fi simultan si Pavlov si cainele lui.

0 comments:

Newer Post Older Post Home