Sunday, June 03, 2007

emo

o data cu acest cuvant au disparut nuantele.



depresiv, trist, vopsit, negru, rosu.



nu exista. totul e emo.



bretonul este emo, capetele de mort sunt emo, dungile sunt emo, carourile sunt emo, toate formatiile sunt emo, blogurile sunt emo, sentimentele sunt emo, unghiile de orice culoare sunt emo, ochelarii cu rame negre sunt emo, toate brandurile sunt emo, tigarile, bautura, drogurile sunt emo, lamele sunt emo, dermatograful este emo, lacrimile sunt emo, poeziile sunt emo.





buy a dictionary. we could use some linguistic variety 'round these parts...



i mean...don't be emo stupid.









pentru ca in general interpretati orice e legat de acest cuvant ca fiind o ofensa si o dovada ca nimeni nu va intelege, imi permit un P.S. : ce imi doresc sa spun cu acest post este ca vad asociat conceptul emo (conceptul emo autohtonizat, pe care il urasc din tot sufletul. pe cel original il tolerez) cu diferite lucruri care imi plac. pentru care exista deja alte cuvinte. this isn't newspeak, nu vad de ce am renunta la sute de adjective, mult mai adecvate comunicarii, in favoarea unui cuvant care, in romania, nu exprima nimic. si nu, nu consider cuvantul emo atat de complex incat sa le cuprinda pe celelalte.







Powered by ScribeFire.

9 comments:

And the stupidest thing ever is that if you happen to like any of these (bangs, stripes whatever) you get labelled. And it's so not fair.
I mean why should we give up something we've always liked in order to get rid of a tag?
For instance, why quit wearing your favourite stripped shirt? Because some people will probably call you emo?

nu mai exista diferente intre emo, goth, punk, urban...toate sunt amestecate de acesti mici...what are you people, anyway? nu pot sa imi dau seama. let's just call them emo, i know they won't mind :P meanwhile bee, i never thought you were emo :)

i hear you .

glad to hear that :)

Nici eu nu stiam :))

kus, you're so emo! :D

i use emo a lot lately, si nu in adevaratul sens al cuvantului.. doar ca atunci cand nu imi place o situatie sau ceva, pentru mine e "emo"[in sensul ca nu e "cool":))]. it's stupid but it's true, and i'll try to change that

pai si eu fac la fel :) "those who can't do, teach" :)

Aia care dau comentarii in engleza...sunt...imbecili?!?!
Da. Sunt intrutotul de acord cu articolul. Emo reprezinta apogeul cacarii pe sine la o varsta, cand acesti imbecili ar trebui sa faca ceva constructiv, nu depresiv. Adica, de unde pizda mamii lor stiu ei ce e aia suferinta cu adevarat? Eu zic ca trebuie batuti bine, sa vada atunci emotii. Inteleg OTAKU, rock, manga, goth, dar unii prea umbla cu pula in cur...

nu ma deranjeaza comentariile in engleza. niciodata. mai ales daca sunt corecte gramatical.

multumesc pentru comentariu :)

Post a Comment

Newer Post Older Post Home