Monday, May 28, 2007

animal farm

inainte sa ma apuc sa scriu, m-am intrebat cat de mult ar trebui sa ma intereseze parerea unui om care il considera pana si pe george orwell comunist. raspunsul corect intr-o lume perfecta ar fi : DELOC. din pacate lumea nu este perfecta, si ma intereseaza pentru ca lumea este condusa de astfel de oameni.

pentru simplul fapt ca am considerat ideea de "customer first" ca fiind o ipocrizie si o strategie de marketing (in sensul ca nu, nu poate fi pusa in practica), m-am trezit cu eticheta de comunista. din pacate, parerea a fost enuntata de un coleg si aprobata de un cadru didactic.

sa ne oprim putin. let's recap. parca imi amintesc vag ca scrisesem mai demult ca un profesor intarzie la ore. si ca vom afla, cu ajutorul camerelor, exact cat intarzie. si parca imi amintesc(la fel de vag) ca am modificat postul respectiv. poate imi amintesc si de ce . a da. pentru ca daca nu il stergeam, urmau sa fie "luate masuri".

prostia mea ca am cedat? discutabil.

dar mai cititi o data si spuneti-mi care comportament vi se pare cel comunist.

incerc sa imi amintesc si cum a ajuns blogul meu subiect de discutie in cancelarie. daca un profesor nu se cauta singur pe google in fiecare zi (ceea ce ar denota un comportament usor paranoic), inseamna ca altcineva supravegheaza internetul.

un fel de mini-securitate. de ce va aduce aminte asta? de comunism cumva? neah. couldn't be.

si acum pentru cultura voastra generala:

nu vreau ratii la mancare
vreau ca televizorul sa emita mai mult de 2 ore pe zi
nu vreau uniforma
vreau apa calda mai mult de 2 ore pe zi
vreau sa circul liber cu masina, indiferent de numarul de pe placute (par sau impar)
nu vreau sa ma uit la filme din care sunt taiate scenele cu magazine, piete, etc
vreau sa citesc orice fel de literatura
vreau sa fiu libera sa urmez facultatea de psihologie daca asta imi voi dori (o mentionez pentru ca in timpul comunismului a fost desfiintata)
vreau sa am dreptul sa avortez
nu vreau la munci agricole pe timpul verii
vreau ca PSD-ul sa se autodizolve din respect pentru societatea Romaniei (si nu numai PSD-ul..)
vreau sa continui sa calatoresc in strainatate
vreau sa am dreptul de a emigra
vreau sa fi fost destul de mare incat sa fi mers la revolutie
vreau sa fiu informata corect despre progresul tarii

vreau libertate de exprimare (cautati in dex, pe google....gasiti sigur).

vreau sa lucrez pentru Tismaneanu. (lista poate continua)

deci... cine e comunist? cineeeee?


you answer....

7 comments:

fiiiiirstly :D si eu vreau sa lucrez pentru stimabilul vladimir tismaneanu !! next.animal farm e mult prea bun pentru situatia de fata totusi.aici e comedie :))) mare de tooot.cred ca tot degeaba incercam noi sa demonstram cine e comunist si cine nu pentru ca as far as we've seen it nu prea contam de fapt in fata acestui reprezentant al autoritatii cica.bolony.pretty unfair ca puterea se masoara in cine are catalogul si cine s-ar putea sa aiba.. corigenta sau mai stiu eu ce(sau cine nu intra in bac ha-ha-ha!)
asa cum a ajuns blogul tau subiect de discutie in cancelarie, asa am ajuns si eu subiect de discutie prin alte sali ale CNBGC-ului. ideea mea este ca stam flexate pana pe 8 iunie si apoi.. vedem >:)
wuv the kus

fiiiiiiiirstly... tisy :X e un fel de miss umbridge (for hp fans)

In vorbele maestrului... stai.. mmm *scared* he's watching. Va zic la intrunire! Vive la resistance! *runs, pulling his jeans down*

(for the tiny comment-whore inside the kus :p)

nu stiu ce sa zic pen'ca mi se pare... surreal ca this kind of shit actually happens. like in real life. the feeling that ive been living in a giant bubble just amplified :))

im sorry ca people like you have to go through this, adica exact oamenii care au ceva de spus si care ar trebui ascultati. this is soon to become a praise-teh-kus comment so there, ma limitez la "im glad ca nu va lasati dati la o parte by this insanity"! :-B

he's watching lalalala :D asta ne face sa ne simtim mai bine nu?:D he would actually be pulling his pants up up :D incercarea de a sparge the sky limit >:) 'cerul este limita poate a ta in nici un caz a mea' poate o fi fan ocs >:)

i assume you, of all people, are aware of Mr. Holier-than-thou's take on the "expelled blogger" at lauder. there's a comment on that guy's blog in plain, ummmm... well, romanian, where mr. what's-his-face praises the poor child who was only exercising his right to free speech. him! of all the hypocrites in all the world.

sick to my stomach, i tell you, sick.

and i also find it kinda funny (i find it kinda sad) that the high&mighty bloggers in this country got their panties all in a bunch when the lauder ppl threatened to expell that kid who was ragging on his teachers & basically being an all-round jerk in his blog. i wonder how the blogosphere would feel about this bastard harassing, blackmailing & threatening you, if word got out. if only. [din ciclul: they think they know, but they have no idea.]

basically, i'm with you & everybody else on this one. vive la resistance! sacre bleu! omelette du fromage! :))

ps.: funny how much of an effort it was to keep avoiding his name in this comment. it's like uciga-l-toaca or something.

oooh i am very aware of his position regarding ariel's expulsion, dar nu ma bag pt ca lauder este o scoala privata si este posibil sa aiba alte reguli in legatura cu ce au voie elevii sa spuna despre liceu.
ce m-a enervat in cazul lui ariel a fost ca vroiau sa-l exmatriculeze nu pt CE povestea el ca a facut prin scoala, ci pt CA povestea pe blog. dar, cum spuneam, nu cunosc regulamentul din lauder, deci mai bine nu ma bag. oricum, ma bucur ca totusi nu l-au exmatriculat.
revenind la mine, i really want to know how this will turn out...
oui, vive la resistance! :P and thank you (whoever you are :) ) for your support.

i'm glad some people haven't stopped thinking...

Post a Comment

Newer Post Older Post Home