Thursday, November 08, 2007

got to find a reason...

cand mi-am facut atestatul pentru engleza, am citit (cam mult) despre criminalii in serie. rezultatul : i adored my paper + cosmaruri cu jack the ripper.

ma interesau foarte mult motivele pentru care un om putea sa ajunga sa ucida alt om. fara remuscari. era vorba de un handicap emotional? unul intelectual? traume din copilarie? am descoperit ca exista o infinitate de motive si de combinatii de motive.

ce ma face pe mine sa-mi pierd ratiunea este sa vad ca de vreun an de zile media face reportaje despre tubul de ciment din judetul Olt, comuna Urzica, in care localnicii isi arunca animalele din diverse motive.

si le lasa acolo. sa moara de foame sau sa se sfasie intre ele. sa moara din cauza deshidratarii. sa moara de frig. de hemoragie. de infectii.

intr-un an de zile cred ca autoritatile au vazut macar un reportaj despre asta. concluzia ar fi ca nu le pasa.

si daca intr-o tara autoritatile sunt indiferente, le-ar pasa daca oamenii isi fac dreptate singuri?

daca eu ma duc acum in comuna Urzica, scot animalele de acolo, ii bat pe localnici cu o bata de baseball (de preferat de aluminiu) si ii arunc in tubul de ciment, pe care ulterior il acopar cu ceva (de preferat tot ciment), se prinde cineva?

eu cred ca nu, avand in vedere ca celor de prin olt si de prin restul tarii nu le pasa de respectivul tub, ma indoiesc ca s-ar duce sa-l verifice.

in caz ca initiatorii petitiei (pentru stoparea cruzimii impotriva animalelor) trec pe aici, vreau sa le dau o idee. am vazut la animal cops ca exista o lege care ar fi deosebit de utila in romania: daca maltratarea animalului atinge un anumit grad, ti se interzice sa mai detii animale pe o perioada de timp, care ar fi bine sa fie nelimitata la noi.

e drept ca atunci ar trebui ca fiecare animal cumparat sa fie inregistrat intr-o baza de date. si acest lucru sa fie facut si retroactiv.

dar e cam mult de lucru, nu?

mai bine va tineti ochii inchisi. daca nu reusiti, puteti sa va intoarceti cu spatele.



Powered by ScribeFire.

2 comments:

E ca faza din Eddie Izzard: it's ok to kill people in you own back yard, but when you do it outside that certain area, it becomes a problem. Ar trebui sa avem legi mai stricte pentru ocrotirea animalelor.

ca sa avem legi MAI stricte, ar trebui sa avem legi mai putin strcite to begin with :P

i wish this were texas...

Post a Comment

Newer Post Older Post Home