Wednesday, April 25, 2007

macar un pic de profesionalism....

ma uimeste de la o vreme lipsa de respect, manisfestata de la o vreme ,de catre unii dintre profesori.

sa profiti de pozitia ta de Keeper of the One True Catalog mi se pare un comportament infantil ("e mingea mea, eu fac regulile") si penibil. asa nu veti reusi niciodata sa va impuneti.

pentru ca fara catalog si fara pixul albastru sunteti, cei mai multi dintre voi, nulitati. ma sperie lipsa voastra de cultura generala, frustrarile voastre. nu insemnati nimic, cel putin pentru mine.

nu pot sa va respect. imi dati peste nas cu diplomele de facultate, cu varsta inaintata (diferentele de varsta pot sa fie si mai mici de 10 ani, oricum va considerati superiori). nu ma impresionati. cand vorbesc cu un om, nu ii cer diploma, nu asa vad cum gandeste.

ma sperie setea voastra de razbunare si invidia care va cuprinde cand vedeti un elev parcandu-si masina in fata scolii, dupa ce voi ati venit cu un tramvai arhiplin.

e enervant, probabil, ca eu pot sa ma imbrac asa cum vreau la scoala. ca pot sa am o personalitate. ca pot sa am opinii. si mai ales ca pot sa mi le exprim liber.

uitati ca elevii de azi sunt politicienii, doctorii, profesorii, avocatii de maine. veti avea nevoie de noi.

respectul unui om se castiga. "va rog" si "multumesc" le spui si sefului si taranului care iti vinde rosii.

un alt lucru interesant, pe care l-am observat de curand, este ca unii profesori nu se pot abtine si fac referiri lipsite de bun simt despre unii elevi la alte clase. pana unde s-a ajuns, sa ne barfeasca profesorii! mai bine va concentrati pe orar, pe materie, poate in loc sa ne cititi blog-urile mai intrati pe un site cu metode noi de predare...

ma enervati pentru ca nu suportati adevarul, pentru ca nu suportati sa fiti criticati, in timp ce eu sunt nevoita (daca tin la viitorul meu si la un loc intr-o facultate) sa va suport toate toanele, starile, refularile.

va simtiti amenintati pentru ca undeva in capsorul vostru, brainwashed dupa ani si ani de propaganda comunista, realizati puterea exprimarii libere si a liberei circulatii a informatiei.

repet : nu generalizez. dar din pacate descrierile de mai sus se aplica majoritatii.

9 comments:

Da, din pacate asa e. Relatia profesor-elev, a ajuns ca relatia sua-irak, profesorul fiind SUA. Si cum zicea un prieten, ca sa poti sa fii profesor, trebuie sa ai viata personala.

chiar s-a ajuns foarte departe.daca pana acum se faceau glume .. inteligente sau se povesteau intamplari cu alti elevi de la alte clase, acum suntem repere pentru batjocura sau alte apropouri delooooc subtile.avem multe de suportat si asta e groaznic.cum ai zis si tu,noi suntem viitorul, noi suntem chiar reflectia primei generatii democratice (cred) si suntem generatia-speranta (pe asta am auzit-o la tv), insa aceasta generatie este calcata in picioare de diversi indivizi mai in varsta si cu un catalog. ba chiar si de oameni din aceasta generatie care inca se cred in comunism si confunda profesorii cu sefii securitati. imi pare rau pentru toti si ma bucur pentru noi ca putem sa gandim liber, chiar daca doar pentru noi

*securitatii :P

ai dreptate kus, unii profi dak nu le convine ceva iti dau nota mica si daca spui ceva iti dau imediat 3 in catalog. la noi la fizik cam asa e...

and once again the day is saved by the kus.si sunt de acord si cu razvan .chiar au nevoie de o viata personala,pe care clearly nu o au avand in vedere ca se simt frustrati.se impun intr-un mod dezagreabil si ostil pentru ca nu sunt capabili sa se improve si sa faca orele mai interesante si amuzante.

Si se mai intreaba colegii mei de ce am materii la care n-am fost cam tot semestrul, de ce nu mai dau pe la scoala si de ce atunci cand imi fac aparitia, este scurta, de dragul colegelor care ma intreaba daca au mai slabit de cand le-am vazut ultima oara.

sorana tot timpul trebuie sa le spui "nu". sau, daca vrei sa fii mai hardcore : "nu, chiar te-ai ingrasat". trust me, it's priceless.

this post fits iambor very well...omu' ala face misto de noi :( i hate him...

mie imi plac profii care rad de noi..macar ne starnesc intr-un anumit mod.

Post a Comment

Newer Post Older Post Home