Wednesday, December 06, 2006

tetine si noblesse oblige

am vrut sa scriu mai demult (dar evident am uitat) despre doua trupe foarte tari care ne-au vizitat capitala a few weeks ago, mai exact pe 27 octombrie. concertul a fost la fostul restaurant cina, actual amsterdam (nu amsterdam cafe. acelasi nume, alta locatie). hala perfecta pentru eveniment.

prima trupa - tetine - e formata dintr-un tip si o tipa. brazilieni. daca ii vezi, nu cred ca dai doi bani pe ei. la concert tipu avea pantaloni scurti, un maieu (nu pot sa scriu maiou, ma dor mainile si ochii) si o caciula de iarna. tipa un costum de cabaret cu coada de cal. la propriu. el e bruno verner, ea eliete mejorado. pe site-ul lor scrie ca ei abordeaza mai multe stiluri si anum
e "electrofunk, Miami Bass, experimental radio, punk funk, hysterical vocals, freestyle, feedback, filmmaking, performance, love songs, funk carioca, slum dunk records, cheap tunes and noise..." m-a surprins faptul ca au mixat melodia aia cretina cu chuchuka (i'm sure you all know it) de peste 10 ori. o data au facut-o psycore. a fost nou si genial.

a doua trupa, desi aparent mai cunoscuta, nu m-a impresionat la fel de mult. nu spun ca nu mi-a placut. noblesse oblige, formata din sebastian philipp si valerie renay (tipa are o voce tipica de negresa, gen cor bisericesc american....i mean the girl could scream!) au cantat si ei foarte bine, nu ma asteptam sa-mi placa.

totusi tetine mi-au placut mai mult. daca nu avea eliete coada de cal, poate mi-ar fi placut ambele formatii la fel de mult.

sa nu uit de proiectii. foarte tari. toate. cea mai tare a fost (surprinzator!) una de la tetine : o tipa care parea ca se da cu capul de pereti, si dupa si-a taiat gatul. pe ritmul dat de cei de la tetine.

daca aveti cum sa ascultati piesele de la tetine si noblesse oblige, please do.

0 comments:

Newer Post Older Post Home