Tuesday, October 03, 2006

ineptia zilei 1

desi aud tot timpul tampenii de la colegi, de prin mass-media, etc, azi scoala a luat locul I fara drept de veto. "la scoala veniti sa invatati!"...nu are sens sa numar de cate ori am auzit asta. problema e ca nimeni nu se intreaba exact ce invatam noi in that dreaded place we fondly refer to as "cosbuc". trifan, acest mic cezar de cosbuc, este personajul principal al rant-ului de azi.

trifan : reading is re-creation
eu : uhm...no it's not....
trifan : cum adica nu e?!?!?!?
eu : pai cand citesti, nu re-creezi textul...
trifan : da' ce faci?
eu : il...percepi? eventual dupaia il interpretezi...?
trifan : pai astea sunt sinonime in situatia de fata
eu : nu, tocmai ca in situatia asta nu sunt
trifan : nu am timp acum sa intram in filosofie

...deci cand citesti re-creezi textul. citesti o carte despre un caine si in capul tau o re-creezi ca fiind despre primul razboi mondial. evident, iti exersezi imaginatia, si astfel poti tu la randul tau sa scrii o carte de succes. asta a fost un alt citat din trifan (partea cu cainele e a mea, though) parerea mea este ca nici nu conteaza despre ce va fi cartea ta, oricum toata lumea o va re-creea.

cred ca de fapt se referea la REPREZENTARE (chestia aia din psihologia de-a 10a), dar eh, vocabularul nu te mai ajuta de la o anumita varsta...sau daca traiesti in alta dimensiune. :)

sometimes i wonder why i even bother...

2 comments:

Si la noi a zis asta! Dar noi dormeam... :(

good piece of quasi-philosophy that onew. Ponder another plane of existence in care mii de huckleberry finns roll down the river, Penesi Curcanii storm redute, Rincewinds and Drizzt's collide, (cum dracu il cheama pe ala din da vinci code) uncover shitty plots to control mankind. That sounds .... interesting. Si in plus: Vreau sa vad ce scoate un schizofrenic din Urmuz

Post a Comment

Newer Post Older Post Home