Sunday, October 21, 2007

don't panic



nu va speriati, nu renunt la facultate, nu devin casnica.

DAR!

am gasit un site foarte interesant, www.cookingcute.com, si m-am apucat sa citesc retetele tipei care detine site-ul. ma gandeam ca pot totusi sa prajesc un pui si sa fierb orez, deci cat de greu poate sa fie?

in teorie retetele nu sunt prea complicate, dar ingredientele par imposibil de gasit.

poate pare amuzant ca eu vreau sa adaptez retete japoneze deja adaptate de o tipa din state. si totusi, cubuletele de orez colorate si ursuletii de orez si stelutele din morcovi m-au ambitionat.

respectivele feluri se vor a fi naturale, cateodata "organic" (americanii stiu diferenta). am auzit din diferite surse ca in state mancarea nu are gust, si ca cea organica e de 3,4,10 ori mai scumpa decat cea artificiala (nu gasesc un cuvant mai potrivit). si atunci cum de tipa poate sa faca toate dubioseniile alea cu urechi si labute? pentru ca america importa. ce? bucatarii. de ce? pentru ca a lor e nesanatoasa. asa si? pai vor sa slabeasca. cum, nu le mai plac burgerii de soia? bai, nu prea. a. inteleg.

dar unde gasesc eu alge comestibile, taiate in fasii de anumite dimensiuni? sau orezul potrivit pentru a face sushi? ca sa nu mai s
pun de bento lunchboxes... (daca stiti, lasati un comment, vreau sa fac stelute din morcovi :X)

poate pare stupid, dar asa sunt cele mai multe frustrari personale. da, sunt frustrata pentru ca nu pot sa fac mancare "cute", si nu pentru ca nu as fi o cunoscatoare a artelor culinare, ci pentru ca toate "market"-urile ma dezamagesc.



pana atunci, sa zicem merci pentru cartofii congelati la punga, care aduc mcdonald's-ul (dap, e chiar asa, fara apostrof dupa mc) in casele noastre.




LATER EDIT: ulterior the guru of shopping (a.k.a. the father of Kus) mi-a dezvaluit ca exista tot ce vreau eu prin hypermarketuri, si mi-a reamintit ca ultima data cand am calcat intr-unul din ele am stat sa ma uit la jucarii de plus.


Powered by ScribeFire.

6 comments:

te dezamagesc marketurile. ooh atsa e noua, imi place. nu m-am gandit niciodata la standardele pe care ar trebui sa le indeplineasca. =P

well i wanna make sushi and stuff... :(
ulterior the guru of shopping (a.k.a. the father of kus) mi-a dezvaluit ca exista tot ce vreau eu prin hypermarketuri, si mi-a reamintit ca ultima data cand am calcat intr-unul din ele amstat sa ma uit la jucarii de plus. (this will be the later edit)

HEY, ne faci si noua? i've been craving for sushi for aaaages :D

also, you might enjoy this:
http://jimjamzoo.com/art-in-the-coffee-mug/

i knew i liked you for some reason :P:P

Bento lunchbox = cutie cu mancare pe care japonezii o iau la scoala sau la serviciu, poate fi cumparata deja pregatita.

Nu cred ca exista o mancare exacta pentru ele, fiindca deobicei este preparata de acasa.

...da, dar mancarea aia e facuta din niste ingrediente. de obicei specifice japoniei. si eu intrebam daca stie cineva unde le gasesc.

deci nu e mancare exacta, e mancare facuta din anumite ingrediente.

e o anumita mancare.

Post a Comment

Newer Post Older Post Home