Monday, March 12, 2007

to whom it may concern

blogul meu nu este un ziar. blogul meu nu este o emisiune tv. blogul meu nu este o emisiune radio.

tot ce imi permit sa scriu reprezinta my own personal views on different subjects. nu sunt atat de narcisista incat sa imi consider opiniile drept adevaruri generale.

nu ma astept ca parerile mele sa schimbe ceva semnificativ in lume. nici macar in viata mea.

blogul meu este menit sa distreze vizitatorii. este locul in care pot sa ma descarc. locul in care pot sa imi insir frustrarile, fara sa imi fie teama de repercusiuni.

life isn't fair. i have to live with that.

however, i'm pretty smart. and YOU have to live with that.

nu imi place sa fiu incoltita (oricat de civilizata ar fi incoltirea). nu imi place sa fiu obligata sa imi incalc principiile, sau sa imi calc pe mandrie. subtilitatea nu este punctul meu forte in momentele in care scriu despre lucruri care ma deranjeaza.

ce lectii de viata am invatat eu in ultimele saptamani?

1. nu am de ce sa lupt pentru drepturile altora, atata timp cat cei pentru care imi risc buna dispozitie nici macar nu isi doresc acele drepturi.

2. trebuie sa tac mai des. mult mai des.

3. sistemul va castiga intotdeauna. (aceasta realizare mi-a rasturnat o serie de convingeri la care tineam foarte mult)

4. trebuie sa fiu mai egoista.

5. ma pot baza pe foarte putini oameni din anturajul meu.


round-off : revenge is sweeter when it's least expected.

8 comments:

trebuie sa realizam ca in anturajul nostru exista si alte 'tipuri' de oameni, mai 'speciali', mai 'oldies', nu cu sens pozitiv bineinteles.ma enerveaza la culme faptul ca o persoana care PROMOVEAZA ibertatile si democratia din SUA sa apeleze la cenzura.in fact, mai e putin, trece :)

Eu nu prea mai cred ca America este o tara atat de libera si democratica. In plus libertatea presupune responsabilitate si daca nu intelegem asta mai bine ne apucam de pictura. In plus, in ziare sau la Tv, pe bloguri sau pe maidan suntem in spatii publice. Unoeri nu reusim sa fim obiectivi pentru ca suntem manipulati si nu am aflat asta. Prin educatie, prin parerile parintilor, prin cartile pe care le citim. Este greu sa fii arbitru de fotbal. Dar daca nu iti place ceva poti sa nu te bagi in acel ceva. Sper ca iti aduci aminte din clasa a 10-a ce spunea Kipling. Daca dai de minciuna mai bine sa nu te amesteci in ea. Este o filosofie destul de simpla pe care i-o explica si Baloo lui Mowgli. Deci in consecinta nu trebuia sa-ti alegi ANUMITE optionale la a 12-a daca e asa nashpa. Unoeri nu reusim sa fim obiectivi cu noi insene. Asta mi se pare cel mai nasol. In rest lucruri mai mult nesemnificative.

Gigel, optionalul nu e "nashpa", proful e.

pentru gigel : commenturile unui post ar trebui sa se refere la postul respectiv. asa mi se pare mie logic. daca acestea sunt adresate altui user, discutia ar trebui sa aiba loc pe blog-ul respctivului user.

ceea ce ma pune pe ganduri este ca scrii "noi insene" cand gigel e, traditional, nume de baiat.

istoria in sine nu e naspa :)) depinde mult de atitudinea celor implicati.gigel putea sa imi raspunda si mie pe blog ca banuiesc ca deja il citeste, daca nu, be my guest. va iubeeesc :D

Nu m-ai priceput deloc. Optionalul este o optiune implicita fata de un prof. "optionalul nu e "nashpa", proful e". Mi se pare absurd. Pai daca este optional creat de prof este ca si cum ai spune nu imi place barbatul X imi plac doar copiii pe care ii face :).
Nu te obliga nimeni sa te duci ca de asta e optional... Nu ?

aceeasi materie poate fi predata in mod diferit de profesori diferiti. asa cum copiii unui barbat ii pot semana sau lui, sau sotiei, sau bunicilor, etc. (genetica e fascinanta)

i love you kus

Post a Comment

Newer Post Older Post Home