Sunday, January 18, 2009

Ce se intampla cand chiulesti de la logica

Sa continuam seria de plangeri. Incredibil cum imi vine dorinta de a scrie fix in zilele cand am lucruri mult mai urgente de facut.

Revenim la vechiul meu prieten, metroul. De ceva timp, se incearca o schimbare in modul de imbulzire la scarile rulante, si anume daca vrei s-o arzi foarte chill-static, stai pe dreapta, daca vrei o portie de hiking, te asteapta partea stanga.

Evident, foarte putini inteleg aceasta noua organizare sociala. Ar putea sa faca o analogie intre benzile de pe carosabil, dar, nu-i asa, daca ai masina nu mai calci pe peron. Si ramanem cu toti cetatenii care vor sa stea pe stanga si sa alerge pe dreapta.

O, dar ce e de facut? Pana acum erau niste talpi desenate, dar tot ce au reusit talpile sa faca e sa ride intrebarea "bai dar cum s-or fi sters pe partea stanga ba talpa dreapta, ba talpa stanga*?"

*uite genul de comnetariu care ma face sa plang atunci cand imi uit castile sau mi se termina bateria la ipod

Si ce noua metoda au implementat stimatii responsabili? Stickere cu textul "Stationati pe partea dreapta". Puse - ati ghicit! - DOAR pe partea dreapta!

Bravo! Acum cei de pe dreapta vor sti ca fac bine ce fac. Cei de pe stanga - sanatate!





- parca totusi la universitate sunt puse stickerele pe ambele parti? -

8 comments:

Mai bine urci pe scarile normale. Problem solved. Poate vreodata vor invata si ei sa nu ignore semnele alea.
p.s. boarder's!
:D

dar (!!!) mi-e lene.

p.s. cred ca o sa urasc magazinul ala toata viata mea.

Tu o sa-l urasti, altora incepe sa le placa..:))

Ironic e ca nici macar nu am haine luate de acolo.

Nici eu, dar cred ca o sa incep sa imi iau..:))

Sa nu te intrebi dupaia cine striga "BOARDER'S!!!!" prin fabrica.

Mda....erau Mad Caddies, nu NOFX.

Cand omu iti zice ca nu sunt NOFX..:P

Post a Comment

Newer Post Older Post Home